Vildtkamera med mms funktion..

Nogen der ved hvor man får det billigst abonnement, så kameraet kan sende (et hav af) billeder til ens iphone uden det koster en hel bondegård.?  
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
CBB gør det for 49kr / måned med fri SMS og fri MMS. Dem har jeg brugt til alarmen
Her er jeg lidt nysgerrig.. har kun kamera med SD-kort.. og det er træls.. (jeg synes også de er grovædere på batterier) - hvad kan anbefales - og så evt. med mms ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Mollep skrev den 26-09-2019 20:39:14

Telmore M2M (machine 2 machine). 29 kr/mdr og fri MMS og 300 MB data. Den bruger jeg til mit MMS kamera. Man skal ringe til telmore for at bestille det.

 Hvor mange billeder rækker 300 MB data til?

Natur skrev den 26-09-2019 20:40:36

Her er jeg lidt nysgerrig.. har kun kamera med SD-kort.. og det er træls.. (jeg synes også de er grovædere på batterier) - hvad kan anbefales - og så evt. med mms ?

 Selv har jeg ikke råd til vildtkameraer i den dyre prisklasse, men jeg er blevet anbefalet det her af jægere der gør lidt i foderpladser til mårhund. Man skulle få et godt kamera for pengene. 

https://www.huntinglife.net/webshop/141-vildtkamera-og-tilbehoer/28215-spypoint-link-micro-vildtkamera-10mp-ir-/?fbclid=IwAR3XV9_LzIt6i-ih9PNUJW_5m5V6PuuflOqyLSaWRDctBJcmvJu-x-iIceM  

Hvor mange billeder 300 MB svarer til afhænger jo af flere ting, herunder opløsning. Men indstiller du kameraet til at sende som MMS er det ubegrænset, da det kun er data der er begrænsning på og ikke mms’er
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis