Nyt badeværelse

Hej! Jeg har lige lavet mit badeværelse om, og har selvfølgelig sat mig ind I love og krav vedrørende dette. Men alligevel sidder jeg lige nu med en lille tvivl i min mave om jeg har gjort nok? Jeg har primet før vådrumsmembran, givet rummet 2 lag vådrumsmembran, sat armeringsvæv i alle overgange og hjørner. Herefter har jeg sat fliser op, og Self. Fuget. I kanter/overgange mellem vægge og gulv, samt ved afløb har jeg fuget med sanitetssilikone. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få ro i maven ved at besvare om det er sådan det skal gøres? Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, virker det til at være fint, men jeg er lettere bekymret alligevel 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det skulle gerne være lige efter bogen. har gjordt præcis det samme og da vi solgte lejligheden viste vi billeder af hele arbejdet og hvordan det var blevet lavet. de sagde at det var lavet lige efter bogen. 
Og naturligvis manchet  ved afløb og blandings  batteri. Dernæst så glemmer du alt om det og giver dig selv ro i  sindet, da det ikke kan laves om.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 23-09-2019 19:51:39

Og naturligvis manchet  ved afløb og blandings  batteri. Dernæst så glemmer du alt om det og giver dig selv ro i  sindet, da det ikke kan laves om.

Ja der er manchet om afløb og rør, og ekstra lag vådrumsmembran om afløb og rør. 

Så sov roligt det er helt perfekt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis