Gulvfliser og fliseklæb til garagen, hvor?

Hej med jer.

Jeg er igang med en opdatering af garagen... oprindeligt var den u-isoleret og med en flise bund....
Bunden er gravet ud og isoleret med 300 mm EPS. Det ønsker jeg at afslutte med en klinke. En frostfast og sludstærk udgave.Men hvor købes de til en go pris, og det samme gælder egentligt flise klæb og fugematerialet...
Er det en tur i Jem og Fix, eller kan det betale sig at rulle syd for grænsen? Nogen der har erfaringer omkring dette?
Ydermuren skal ogsåisoleres, og det bliver nok med en indvendig OSB pladeløsning og den eksisterende enkeltstens mur udvendig. Siden må taget udskiftes... og helt tosset så bliver det fra et betontegltag til en flad tags løsning m tagpap...... Da jeg har en go udsigt jeg gerne vil kunne udnytte fuldt ud fra min terrasse og spisestue..... men den tid, den opgave ;-)

MVH Njord
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville sagtens turde og købe klinkerne og limen i Jem og fix eller lignende steder

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jeg er ikke i tvivl om varerne er Ok i Jem og Fix.. det er blot et spørgsmål om det er billigere syd for grænsen.....
Jeg husker der på et tidspunkt var mange der kørte sydpå for at hente byggematerialer, og med kun 100 km til grænsen er det jo ikke uoverskueligt :-)

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis