Ikea Skab: Låger falder af - skruer binder ikke.

Hej,
Jeg har købt et Bestå garderobeskabmed 6 låger ( brugt ) og når jeg skruer hængslerne i binder skruerne ikke nok til 1 af lågerne fordi der allerede har været skruet i dem. Skulle jeg se om Ikea har noget Lim at putte i hullerne hvor skruerne skal i? Eller skal man prøve at skaffe nogle Rawplugs der passer til de små tykke skruer?

Jeg er nybegynder indenfor håndværks verden og håber der er nogen der kan hjælp / har en løsning til sådan en situation.

Det er det her skab jeg har købt
Bestå Skab
Hej, Jeg har købt et Bestå garderobeskabmed 6... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lol heldigvis ikke :D  tror Lector ville klø sig lidt i hovedet når han ser mig prøve at save i en 8cm lang dyvel som hopper rundt i hånden fordi jeg ikke engagn har en skruestik ;p

Så har du allerede lært noget vigtigt - praktisk erfaring er vejen frem.  
... man kan heller ikke læse sig frem til hvordan godt øl smager.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Du kunne banke / lime dybel i medens den er 8 cm, og så save den af medens den sidder fast. Dog sådan at du ikke ridser skabet indvendig.
Nu har du allerede en rettelse til din anden tråd, med bore oversigt. Bore i træ med enten træbor eller metal bor. LOL
Og så lige et godt råd. Dine indlæg er ikke læsevenlige når du ofte fremhæver dele af sætninger, som slet ikke har behov for fremhævning.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Rantzau skrev den 01-10-2019 17:01:05

Så har du allerede lært noget vigtigt - praktisk erfaring er vejen frem.  
... man kan heller ikke læse sig frem til hvordan godt øl smager.   

 Ja jeg mangler vist masser af det, altså øl og praktisk erfaring ;)

Ev_elmand: Lol :D Okay jeg giver det en chance og saver mens dyvlen sidder i skabet, satser på at skabet ikke har nogen indvendinger, og hvis det går galt kan jeg starte en tråd i et malerforum ;)