Login til AO eller bdrd. dahl

Hej, er der en som har login til AO eller brødrene dahl, og kan tjekke deres pris på et Nilan Compact P Air 9 anlæg?
Det jeg har fået tilbudt af en montør er nemlig noget dyrere end jeg selv kan finde det til på diverse nethandler, så vil lige se hvad grossist prisen er.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
AO:
Din pris 104.996,50 Pris pr. STK (eksl. moms)
Rabat (42,75%) 78.403,50
Listepris 183.400,00 Afgift 0,00

Jeg har vist ikke et login til BD.

Mvh Lars

Zakken skrev den 21-09-2019 19:05:02

AO:
Din pris 104.996,50 Pris pr. STK (eksl. moms)
Rabat (42,75%) 78.403,50
Listepris 183.400,00 Afgift 0,00

Jeg har vist ikke et login til BD.

Mvh Lars

 Hej Lars, tusind tak!

Jeg fik at vide af montøren, at han kunne give mig det til listeprisen -30%, det er så stadig noget dyrere end de fleste nethandlere, som har det stående til omkring de 95.000
Montøren skal jo også tjene på det, hvis han skal montere det. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Ved fra en bekendt der er elektriker at grossisterne ikke leverer samme priser til alm mestre som de kan finde tingene til på nettet.
Husk også at hvis du køber på nettet, så dkal du jo returnere anlægget hvis det bliver defekt i garantien - montøren kan du hive ud og få det repareret på stedet da leverance og montage er hans ansvar
Problemet er også lidt at firmaet som skulle lave det, er kommet i problemer, og derfor ikke vil kunne lave det inden for den nærmeste fremtid. Jeg satsede rimelig hårdt på det, så jeg har allerede fjernet brændeovn og pillefyr, så jeg skal snarest muligt i gang  

Jeg tænker at hvis man f.eks. køber det hos StarVVS, som også er et normalt VVS firma, så vil de vel kunne kigge på det, i forbindelse med garantisager?

Hvis du selv køber anlægget, kan du være ret sikker på du kommer til at betale timepris, hvis der efterfølgende er problemer som ikke skyldes monteringen.

En håndværker står jo kun inde for det han selv levere og det arbejde han laver.

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis