Glasfilt slipper

Hej alle,

Det er et emne der har været fremme gentagende gange men er lidt i tvivl hvad jeg gør nu..
Jeg har brugt en ultra billig mikrodispenser og troede så jeg gjorde det ekstra godt ved ikke at fortynde den 1:1 som der stod..
Fejlen er sket og jeg kunne trække alt min filt af i hele baner hvilket jeg nu har gjort..
Er det nok at slibe det hele og putte ny grunder på i bedre kvalitet og blandingsforhold eller er jeg nød til at fuldspartler alle vægge og lofter igen for at få noget til at sidde?

Jeg ved faktisk ikke om de er overgrundet eller under grundet pga den ringe kvalitet..

Hjælp?¡
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har sat filt på flere vægge uden at bruge noget som helst andet end klister, og det sidder fint, røg limen med af med filten? ellers bruger du nok bare for lidt lim.

Var væggene rene før du startede, hvis der er meget gibsstøv på væggene kan det nok også være et problem.
Ja limen røg med af væggen ogjeghavde støvsuget alle flader inden jeg gik igang..
Jeg har sat det op ude på min gang men brugt en sjat af en grunder jeg havde fra et andet mærke og det virker til det sidder helt fint og har påført samme mængde lim der.

Da det er alle baner der sad løst så er jeg ret sikker på det er grunderen da jeg tænker der bare ville være et sted eller et hjørne det ville sidde rigtig fast hvis det var støv eller manglende lim der var grunden..

Ved ikke om min væg nu er "ødelagt" af grunderen og om der skal spartles på ny :( 
Det lyder til at være et dårligt produkt, jeg tror nu ikke det er ødelagt, men jeg ville nok lige slibe væggen let, og støvsuge før jeg påførte en ordenlig primer..

Og husk at følge de angivne tørretider.
Jeg håber du har ret pizzabager, jeg sliber og prøver igen med et bedre produkt.. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også