Mercedes

I går så jeg et program i tv, hvilket program husker jeg ikke, men det omhandlede bl.a. beskrivelse og funktionalitet af stjernen i front på Mercedes. Har lige haft besøg af min søn, der har en Mercedes og fortalte ham det, og han ville gerne vide mere om dette.
Kan nogen huske noget om denne udsendelse, da jeg gerne vil gense den. Hvilket program?

jvk
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Google siger sådan her ….
Firmaets varemærke har siden 1909 været Mercedes-stjernen, som oprindelig sad på kølerproppen, men på moderne udgaver er ren pynt. Den knejser dog også over Mercedes-fabrikkerne som et vartegn. Den tretakkede stjerne symboliserer, at firmaet i sin tid leverede motorer 'til lands, til vands og til luften'.

Vi prøver igen, i morgen --
I min verden er det Excalibur der er den flotteste Mercedes der er blevet fremstillet.

Desværre er den "forhekset"... forstået på den måde at alle de danskere der har ejet sådan en er gået bankerot... den sidste der havde en var Bøje Nielsen  
Men flot det er den  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Excalibur er ikke en ægte Mercedes. Det er en vederstykkelighed med automatgear i en klassisk europæisk gaderacer.  
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Så skal vi da osse lige have denne her Mercedes Benz roadster med der blev bygget til Adolf Hitler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis