Siemens komfur, knapperne man indstiller ovn og kogeplader med

Hej.
Har sådan nogle man skubber lidt ind og så popper de ud (tror det er børnesikring), så man kan dreje på dem.
Pludselig en dag, stod jeg med den ene i hånden - den var gået fra inde i hullet i komfuret. Jeg kan se, at der sidder noget der ligner en tyk rød ledning inde i midten, som nok har været den, der har holdt den på plads.
Nogen der ved, om det er en ledning, der sidder der? (vil meget gerne sende billede af det, hvis nogen har forstand på det.
Kontaktede Siemens, men de ville først udtale sig om, hvorvidt det kunne repareres, eft. en udkørselspris på, jeg mener, at det var 1.500. En elektriker, som jeg troede at jeg var heldig at finde, der reparerede komfur, ville min. have 2.500 for det.
Føler lidt at jeg bliver snydt, da det ser såre enkelt ud - men måske jeg tager fejl?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke du skal henvende dig til en hvidevare reservedels forhandler. Det kan være nettoparts, Brøndum elektro eller andre. Du skal have komfurets E nummer klar.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er vel nok dejligt, at nogen gider svare...
Den til indstilling af ovntemperaturen, kan jeg godt sætte ind igen, hvor den er brugbar, selvom den ikke kan skubbes ind eft. endt brug. Men den til indstilling af ovnvariant, kan jeg ikke, fordi det røde i midten er knækket over, som jeg ikke ved om er ledning ell. gummi
Jeg blev ikke klogere af billeder. Jeg havde selv en siemens ovn der nogen gange smed knapperne. En fjeder der skulle styres, og så trykkede man den ind igen lidt hårdt, men så sad den igen. Det er vist ikke helt sammen system som din ovn styring. PS. har du prøvet Youtube, her ligge de mest sindsyge rep guides til alt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis