2 termostater på radiator og opgradering til smart?

Hej

Måske et halv dumt spørgsmål, men inden jeg investerer i smarte termostater, vil jeg lige høre, om det er noget problem, hvis jeg har 2 termostater på hver radiator? Jeg formoder at den nederste skal blive siddende, og den øverste udskiftes til en smart udgave?

Pft 
Hej Måske et halv dumt spørgsmål, men inden jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så fik jeg min 5 pak Tado, hvoraf jeg kun kan montere 2 ud af de planlagte 4 ventiler pga manglende ventil på fremløb  

Har I et bud på, hvor meget arbejde, der er i at montere 2 ventiler på fremløb, og hvad en VVS'er vil forlange for sådan en opgave?  
Hvordan ser tilslutningen ud ved fremløbet, der hvor der ingen ventil sidder? Hvis det er med forskruning, passer en ventil med samme byggemål, så tager det ikke lang tid og skifte, eller gøre det selv hvis man kan finde ud af og pakke rør, samt at du selv må rode med varmesnlægget, afhængig af hvilken opvarmning det er..
Martin.v skrev den 16-09-2019 21:11:56

Hvordan ser tilslutningen ud ved fremløbet, der hvor der ingen ventil sidder? Hvis det er med forskruning, passer en ventil med samme byggemål, så tager det ikke lang tid og skifte, eller gøre det selv hvis man kan finde ud af og pakke rør, samt at du selv må rode med varmesnlægget, afhængig af hvilken opvarmning det er..

 Tager lige billeder senere

Sådan ser det ud - radiator skal vel pilles ned, og røret fra gulvet afkortes

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis