spørgsmål om schuko og kraft stik

Hej alle :)

Jeg har sådan et her siddende på mit nye bade-værelse:
(der er ingen andre stik på bade-værelset)

Jeg ville gerne sætte en vaske-maskine og en tørre-tumbler op, samt have et normalt 220volt stik til min barber-maskine.

Findes der en nem omformer/fordeler man kan stikke i stikket på billedet, som så giver de 3 stik jeg skal bruge, eller skal jeg have en elektriker ud og lave noget nyt i selve væggen?

Jeg ved ikke om stikket er 220 eller 400 volt.

Jeg ved heller ikke hvilke stik moderne vaske-maskiner og tumblere kommer med i dag, men google synes at sige de hedder "schuko" og ligner normale 220volt stik til forveksling (og skulle have noget jord)
Så mit gæt er jeg skal bruge noget der ligner 3 normale 220volt stik.

Til nød kunne jeg godt nøjes med et enkelt stik til vaske-maskinen, så hvis man kan få en omformer der passer ind i stikket i væggen, og så ender i et stik der passer til en moderne vaske-maskine, så kunne det være en god start (og sikkert billigere end at lave helt nye elektriske stik)
Men findes sådan noget? (altså noget der har den jord-forbindelse der skal være, og ikke er noget Kina-klamp man kan få stød af fordi det ikke er korrekt lavet)

Man tak på forhånd for tips/ideer/svar

jacob.

Mig i varehus: "Dav, jeg har fået at vide, af en fag-mand, at jeg skulle købe en skrue-hammer der passer til flad-pandede nul-tomme møtrikker... Har i sådan en? ...Jeg er ikke så erfaren i gør-det-selv, hvis det gør nogen forskel på den type i vil anbefale jeg køber. Tak"
Hej alle :) Jeg har sådan et her siddende på mit... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Noteret :)

Mig i varehus: "Dav, jeg har fået at vide, af en fag-mand, at jeg skulle købe en skrue-hammer der passer til flad-pandede nul-tomme møtrikker... Har i sådan en? ...Jeg er ikke så erfaren i gør-det-selv, hvis det gør nogen forskel på den type i vil anbefale jeg køber. Tak"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også