Bosch indbygningsovn PeterR 4014 4000 12-09-2019 20:26 Hvad er det for noget isolering der er i sådan en 10 år gammel ovn. Skulle ind og måle på varmelegemet. Det ligner vat, asbest har vel været forbudt i sådanne produkter i årevis... Eller hvadMVH Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Arbejdsmiljø 142 3400 27-09-2019 14:49 Asbest burde ikke være at finde i sådanne komponenter efter 1980. Så er den fra 2009 så er det sikkert glasfiber.