Montering af USB stik i Fiat Doblo anno 2011

Hvor i el systemet kan jeg forbinde en USB transformator hvor sikringen er tilstrækkelig stor?

Med venlig hilsen
Bjarne

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke beskrive lidt nærmere, hvad du mener med usb transformator?

fase
Endnu nemmere og billigere: køb en lighterstik til USB adapter.

Øh... sidder der ikke er omformer før selve USB stikket på alt hvad der er over 5 volt?

Med venlig hilsen
Bjarne

dusk2dawn skrev den 11-09-2019 22:32:18

Øh... sidder der ikke er omformer før selve USB stikket på alt hvad der er over 5 volt?

I den usb adapter, som Bent Andersen omtaler, sidder omformeren i selve adapteren. Så du sætter bare omformeren i ligtherstikket, så for du 5V ud.

F.eks. denne  eller denne Der er en fejl i prisen på den første, det ser du, hvis du lægger adapteren i indkøbskurven.

fase
Annonce
Der sidder ingen omformer i et usb udtag men derimod en modstand som forvandler 12/24V om til netop 5V.

Mvh.

Spooky.M
--------------------------------------------------------------------------
■- Hvis det er nemt at lave, så få dog andre til det -■
Spooky.M skrev den 12-09-2019 08:07:34

Der sidder ingen omformer i et usb udtag men derimod en modstand som forvandler 12/24V om til netop 5V.

 Og hvordan havde du tænkt dig, at den modstand skulle vide, at udgangs spændingen ved varierende belastning skal være 5V. Det du skriver er vrøvl.


fase
Der ved jeg fra de stik jeg selv har udskiftet/roddet med, der var i alle en modstand.

Mvh.

Spooky.M
--------------------------------------------------------------------------
■- Hvis det er nemt at lave, så få dog andre til det -■
Spooky.M skrev den 12-09-2019 08:13:29

Der ved jeg fra de stik jeg selv har udskiftet/roddet med, der var i alle en modstand.

 Dit udsagn er stadig vrøvl af den simple grund, at det ikke kan lade sig gøre med kun en modstand. Kan du ikke tage et billede af en af de omformere, du har haft skilt ad?


fase
Jow, det skal jeg nok gøre ved først kommende lejlighed. Jeg ville jo ikke vove den påstand hvis ikke i forvejen vidste det, vel? :-)

Mvh.

Spooky.M
--------------------------------------------------------------------------
■- Hvis det er nemt at lave, så få dog andre til det -■
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis