Ny funktion: Notifikationer

Vi får snart en ny funktion på LDS: Notifikationer

Notifikationer er en måde at få besked, når der sker nyt på LDS, som er relevant for dig. Dvs. nye indlæg i tråde man følger eller deltager i, nye private beskeder mv.

I første omgang vises notifikationer i topmenuen og forsvinder, når de er læst:

Ambitionen er, at den nye funktion senere skal udvides så det kan erstatte vores (lidt udskældte  ) email-beskeder ved nye indlæg. Mange har efterspurgt en løsning hvor man i højere grad selv kan justere om - og hvor ofte - man vil have emails fra LDS.

Der bliver stadig udviklet på funktionen, men den er klar til test. Så alle der er nysgerrige kan skrive til mig her eller som PM - så aktiverer jeg funktionen og er klar til feedback   

Mvh. AllanE
34 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg afprøver det gerne.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Christiannielsen, jeg har aktiveret det for dig nu. Du vil have en del notifikationer i starten, da jeg har oprettet dem en måned bagud. Så er der nogen at starte på, selvom du nok har læst det fleste af de indlæg.

Bemærk at der både er en menu i toppen, der viser nyeste ulæste og en tæller kun synlig på stor skærm / computer nu) og derunder et link til en side med notifikationerne i større udgave


Mvh. AllanE
Ok, jeg har aktiveret funktionen for alle nu (husk at logge ind).

Det er stadig en beta-version, dvs. der bliver udviklet på det og der kan derfor være udfald og "nulstilling" af notifikationerne i ny og næ.

Men prøv løs og kom gerne med feedback her.

Mvh. AllanE
Bemærk, at man får notifikationer om alle tråde, som man deltager i. Dvs. uanset om man i sin tid slog "Send mig en email ved nye indlæg" fra, vil der blive vist en notifikation her på siden.

Jeg er helt sikker på, at det er en bedre løsning end den nuværende med emails. Det sikrer i højere grad at alle deltagere "opdager" at der er nyt i en tråd - uden at det generer i form af hyppige mails.

Det vil dog blive tilføjet en mulighed for at melde sig ud/ "mute" en tråd, så man ikke får beskeder mere.

Mvh. AllanE
Hej Allan.
Hvordan går det med de notifikationer? det virkede en kort periode og det var ski smart. Jeg stemmer for at det gøres permanent.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Virker det ikke hos dig?! Det bør det, så lad mig endelig vide hvis der er problemer.

Jeg bruger det selv hele tiden og vil nødigt undvære det igen  

Mvh. AllanE
Hej.
Nej det virkede et par dage i starten hvorefter det forsvandt og jeg troede så at det var sat på hold. Så jo der er problemer.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Ser du slet ikke knappen / klokken i øverste højre hjørne (på computer) eller i øverst i midten på mobil?

Altså som den her:

Og kan du se siden med notifikation her

Mvh. AllanE
Jo klokken er der men der kommer aldrig noget og hvis jeg klikker på der så står der "Du har ingen notifikationer "  Du har svaret mig to gange nu uden notifikation og Peter R og flere andre.  
Og jo jeg er logget ind              

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Ok, jeg kigger på det.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis