Ny funktion: Notifikationer

Vi får snart en ny funktion på LDS: Notifikationer

Notifikationer er en måde at få besked, når der sker nyt på LDS, som er relevant for dig. Dvs. nye indlæg i tråde man følger eller deltager i, nye private beskeder mv.

I første omgang vises notifikationer i topmenuen og forsvinder, når de er læst:

Ambitionen er, at den nye funktion senere skal udvides så det kan erstatte vores (lidt udskældte  ) email-beskeder ved nye indlæg. Mange har efterspurgt en løsning hvor man i højere grad selv kan justere om - og hvor ofte - man vil have emails fra LDS.

Der bliver stadig udviklet på funktionen, men den er klar til test. Så alle der er nysgerrige kan skrive til mig her eller som PM - så aktiverer jeg funktionen og er klar til feedback   

Mvh. AllanE
Vi får snart en ny funktion på LDS:... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kovas, prøv lige at gå ind i dén tråd og tjek om du "følger den", dvs. den her knap er synlig:

Alternativet er denne:

Det ser ud til, at du ikke følger tråden, når jeg kigger i databasen.

En her-og-nu løsning er, at du trykker på "Følg tråden". Det store spørgsmål er så, hvorfor....det skulle gerne ske automatisk. Jeg går lige på jagt  


Mvh. AllanE
Ok, jeg har fundet problemet. Lige nu kører det gamle og det nye system parallelt - det gamle sender stadig mails ud, mens dén funktion er pauset i det nye. Når man opretter en ny tråd, men fjerner fluebenet, så bliver "abonnementet" ikke oprettet i det nye system. Det er selvfølgelig ikke meningen.

Det er rettet og er kommer med næste gang LDS skal opdateres. Og jeg har ændret, så du nu følger tråden korrekt.

Tak for tippet! Det er sådan en fejl, der er svær at finde ved at teste.

Mvh. AllanE
Hej Allan.
Håber det er OK jeg svarer i den her gamle tråd fremfor at oprette en ny.
Er det bare mig, eller mangler der ikke en "gem" funktion under hvor ofte man vil modtage emails? Den defaulter bare tilbage til "hver 6. time".
Godt set! Den gemte ikke indstillingerne korrekt. Det er nu fikset.

Der er ingen gem-knap, men den gemmer indstillingerne med det samme, når man vælger noget nyt i dropdown-feltet.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis