Buskrydder utæt på tanken

Jeg har en Makita buskrydder som er blevet utæt ved den sorte gummiprop på tanken.

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle reservedele til den på nettet, kan man købe noget flydende pakning eller lignende så den kan blive tæt igen? 

Modelnummer em2600u

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er ret sikker på din Makita forhandler kan skaffe den hjem, den koster ikke mange kr.
Det er denne her pos 68, koster under 2pund, i UK
https://www.partshopdirect.co.uk/makita-em2600l-spare-parts-s18390/


Vi prøver igen, i morgen --
Det kan også være slangen, som er knækket/revnet lige i gennemgangen af proppen. Det var tilfældet på min Texas, men havde dog efter skift af slange problemer med at få proppen tæt igen ved kanten, men lidt flydende pakning løste det, i hvert fald indtil videre.
djaydjay skrev den 11-09-2019 18:42:53

Det kan også være slangen, som er knækket/revnet lige i gennemgangen af proppen. Det var tilfældet på min Texas, men havde dog efter skift af slange problemer med at få proppen tæt igen ved kanten, men lidt flydende pakning løste det, i hvert fald indtil videre.
Har et kineser jordbor, her var slangen mør, allerede da jeg købte det fra ny.
Købte et sæt med gummiprop, slanger, tændrør, og en karburator, på Bangood, det kostede under 80 kr, incl fragt, slanger og prop er monteret, og har da holdt i et årstid.

 


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg må se om jeg kan finde en lokal forhandler der kan hjælpe, er ikke lige sikker på vi har en i området der forhandler Makita udover Bauhaus, ellers prøver jeg med noget flydende pakning.

Jeg tror ikke det er slangen der er utæt, maskinen er kun 1 år gammel. Jeg har købt den ved en online forhandler, så magter ikke at bøvlet med reklamation for så lille en ting.
Så vidt jeg ved, så kan du blot henvende dig ved næmeste autoriserede serviceværksted og få det lavet under garantien.
Det har jeg før gjort ved en Texasplæneklipper som var købt i et byggemarked. Orkede ikke at skulle gennem byggemarkedet, så det var bare til nærmeste autoriserede serviceværksted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis