Plast døre - erfaringer søges.

Følg tråden
Juel
Juel
Postnr: 4700
Juel Juel
Hej LDS'ere :)
Jeg har en trædør der bliver skæv når vejret bliver fugtigt :/
Nå men den er før skiftet på garantien, men den er nu udløbet.
Og ikke om jeg gider det bøvl igen, så jeg tænker at plast er vejen.

Men er der nogen af jer der har erfaringer med en god producent? Og den skal jo helst ikke blive gul efter en sommer med sol..

Erfaringer søges med kyshånd :)

Mvh

Morten

je_ns
je_ns
Postnr: 0000
je_ns je_ns
Jeg har 2 stk plastdøre fra 1996, de fungere stadig perfekt, og er stadigvæk helt hvide, har ikke gjort noget for at vedligeholde dem, udover lidt smørelse til hængsler og lukketøj, her 2-3 år.
Den ene som vi bruger allermest, er ved at være lidt slap i fjederen til håndtaget, men det har jo ikke noget at gøre med det er en plastdør.

Og de slutter stadig helt tæt, der er to gummilister i...

Såvidt jeg husker findes de fabrikater ikke længere på markedet, men der er helt sikker andre der er lige så gode... 
Hellere eje, end at leje.
DanielM
DanielM
Postnr: 9352
DanielM DanielM
Jeg har 2 stk døre fra primo vinduer fra 96, fungere 100 % og dansk produceret i Hobro hvis jeg husker rigtig. Har fået 4 nye vinduer fra dem i år, flotte og rimelig pris. 
kurta
kurta
Postnr: 4800
kurta kurta
Fik i firserne sat plastik vinduer og døre i et helt hus. Hvide karm og brune rammer. Ser stadig helt fine ud. Det var fra Edania i Nykøbing F, som bruger primo system. I nuværende hus har jeg fået sat vinduer og terrassedøre (hvide) i fra Primo og er fuldt ud tilfreds. Jeg er i sin tid uddannet træmand, men er ikke i tvivl om, at døre og vinduer af plast bare er noget, som virker og virker og virker, og ingen vedligeholdelse udover lidt olie en gang i mellem.
Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.