Plast døre - erfaringer søges.

Hej LDS'ere :)
Jeg har en trædør der bliver skæv når vejret bliver fugtigt :/
Nå men den er før skiftet på garantien, men den er nu udløbet.
Og ikke om jeg gider det bøvl igen, så jeg tænker at plast er vejen.

Men er der nogen af jer der har erfaringer med en god producent? Og den skal jo helst ikke blive gul efter en sommer med sol..

Erfaringer søges med kyshånd :)

Mvh

Morten

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har 2 stk plastdøre fra 1996, de fungere stadig perfekt, og er stadigvæk helt hvide, har ikke gjort noget for at vedligeholde dem, udover lidt smørelse til hængsler og lukketøj, her 2-3 år.
Den ene som vi bruger allermest, er ved at være lidt slap i fjederen til håndtaget, men det har jo ikke noget at gøre med det er en plastdør.

Og de slutter stadig helt tæt, der er to gummilister i...

Såvidt jeg husker findes de fabrikater ikke længere på markedet, men der er helt sikker andre der er lige så gode... 

Vi prøver igen, i morgen --
Fik i firserne sat plastik vinduer og døre i et helt hus. Hvide karm og brune rammer. Ser stadig helt fine ud. Det var fra Edania i Nykøbing F, som bruger primo system. I nuværende hus har jeg fået sat vinduer og terrassedøre (hvide) i fra Primo og er fuldt ud tilfreds. Jeg er i sin tid uddannet træmand, men er ikke i tvivl om, at døre og vinduer af plast bare er noget, som virker og virker og virker, og ingen vedligeholdelse udover lidt olie en gang i mellem.

Kurt B. Andersen
Tak for jeres gode input :)
Jeg har valgt en dør fra vindplast, så ser vi om det er godt :)

Mvh

Morten

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis