Oversigt over nybyggerier

Følg tråden
Louise83
Louise83
Bruger blokeret
Postnr: 9100
Louise83 Louise83
Hej alle sammen
Her kommer blot en lille anbefaling fra mig af :-)

Min bror har netop lige fundet sig den lejlighed han har gået og ledt så længe efter. Han er ikke sådan en gør-det-selv type som mig, så han har kigget udelukkende efter projektsalg. Det har været meget besværligt at finde rundt i og her faldt han så over Nybygget.dk. Det er en portal der giver et godt overblik over alle projektsalg. Jeg kan lige linke her [LINK SLETTET PGA REKLAME]
Så hvis andre står i samme situation som ham, kunne det være et godt sted at starte :-)

Venlig hilsen Louise

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord
NÅ.......

Eller skal vi ikke hellere fortælle at der i netop denne REKLAME er der boliger man kan finde på fx boliga.dk boligsiden.dk osv osv.....
MVH Njord
Louise83
Louise83
Bruger blokeret
Postnr: 9100
Louise83 Louise83 Trådstarter
Den hjemmeside jeg har linket til, beskæftiger sig udelukkende med nybyggerier. Hvilket gør dem lidt anderledes end dem du nævner og derfor synes jeg måske det kunne være interessant for nogle.. Så vidt jeg kan se har andre brugere herinde også delt hjemmesider de har haft gode erfaringer med. Jeg mener da også selv jeg faldt over et link fra dig til Bolius.dk. 
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
AllanE
AllanE
Postnr: 2640
AllanE AllanE
Jeg kan se, at det er din egen side. Lad venligst være med at lave skjult reklame her på LDS. Jeg sletter linket.
Mvh. AllanE
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord
Respekt AllanE

MVH Njord
Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur
Godt at vi har @AllanE  
Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Sælge hus forum/portal
    Over hækken
  2. Reklame.
    Om Lav-det-selv
  3. Oversigt over presfittings på VVS markedet.
    Over hækken
  4. Oversigt
    Lav-Computer
  5. Reklame på siden
    Om Lav-det-selv