Net som gulv

Hejsa
På 1. salen i vores muremestervilla har vi åbnet til kip med nogle små hemse. Ud fra en af dem kunne jeg godt tænke mig at lave en model med et net mellem de bærende bjælker som man kan ligge i ala https://www.livingbiginatinyhouse.com/wp-content/uploads/2014/12/Tiny-House-Loft-Net.jpg

Men hvor får man lige fremstillet nettet?, det skal jo være på mål og være stærkt nok til at bærer flere hundrede kilo.
Nogle bud?

Ask
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal laves en kant, når nettet er skåret til i størrelse. Der er flere fabrikker rundt i landet der laver net til alle mulige og umulige formål. 

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Kermit_369 skrev den 09-09-2019 00:32:45

Der skal laves en kant, når nettet er skåret til i størrelse. Der er flere fabrikker rundt i landet der laver net til alle mulige og umulige formål. 

 Hej Kermit 

Kender du en af disse? Jeg kan nemlig ikke lige finde nogle. Og som du skriver tror jeg netop der skal laves kant mv. for at det bliver stærkt nok. Dermed skal jeg reelt bruge et specialfremstillet net

Ask
Hvis du søger efter vodbinder firmaer på krak kommer der en halv snes stykker. De ligger desværre vist ikke i Århus, men Skagen, Hvidesande og sådanne steder.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Du kan søge efter forskellige udgaver af net såsom sikkerhedsnet, bagagenet, containernet m.m. Gjorde dwt selv i anden forbindelse og der kom flere firmaer. Kan desværre ikke huske nogen af dem nu..

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis