Søger sorte skruer

Hej
Jeg søger lign. skruer til de 2 nedenstående, målene behøver ikke at være præcist de samme, bare nogenlunde.

3.5x16mm Sorte Træ - Spånplade Skruer

5x70mm Sorte Spånpladeskruer


Frederik
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes almindelige jernskruer (gipsskruer) som er sorte.
Hvis du søger på sorte skruer dukker der lidt forskelligt op.
Men hvis det ikke er så mange du skal bruge, ville jeg da købe en spraymaling og give almindelige skruer et pust. Det er jo kun hovederne der kan ses, hvilket gør det rimeligt nemt at male.

Det næste er at du skal være meget forsigtigt når du skruer dem i... det bedste er at skrue en almindelig skrue i først, og så derefter skrue den farvede skrue i bagefter, eventuelt med hånden. Hvis skruemaskinen bare "hopper" en gang i kærven, så er malingen væk  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Takker for svar :-) Jeg skal bruge rigtig mange, så at male dem selv duer ikke.

jernskruer (gipsskruer) er det fint nok at bruge, selvom det er tunge ting der skal hænges op (10 kg) og de skal skrues ind i beton og mursten?

Frederik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Måske du kan bruge dem her https://www.villahus.dk/shop/146-skruer/1236-sorte-traeskruer---lige-kaerv---til-aeldre-doere---35-x-12-mm/

Hvis du bruger plugs kan du godt skrue en sort gipsskrue ind i beton og mursten.
villahus.dk har jeg spurgt de har det ikke i de mål. Og discosupport kan ikke levere det længere :-(

Frederik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også