Billig tablet til at styre og streame musik i stuen, HVILKEN?

Hej med jer.

Jeg har et par Beoplay 17 højtalere til at streame musik på i min stue.
For at gøre det nemt vil jeg have en tablet der primært skal bruges til dette og måske at styre min streaming af DR til mit TV. Egentligt ikke andet end det.

Så ønsket er at finde en enkel og velfungerende løsning på dette.

Gode forslag og anbefalinger modtages gerne.

På forhånd tak.

MVH Njord
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min umiddelbare tanke er at det er lige meget hvilken du vælger, men hvilken teknologi forbindes der mellem dine højttalere og tablet, og det samme med din streaming af DR?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Kender du ikke nogen der har en iPad 2 liggende?

Du kan evt. købe en brugt Ipad hos Refurb.dk
En Ipad Air 2 koster omkring 1600 kr. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Jeg tror da det bliver en ny tilbuds tablet der får opgaven hjemme hos mig....
Noget man skal være opmærksom på i den forbindelse... min hvor meget plads osv?

/Njord

MVH Njord
Annonce
Vi ved jo stadig ikke hvad du mener, da vi ikke kender til dit setup. Vil du gerne have at vi selv researcher på dine højttalers teknologi og gætter os til at du vil streame DR fra DR TV APP via wifi?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg vil gerne lytte til musik streamer fra primært Spotify, til 2 stk Beoplay 17 højtalere, via Bluetooth. Og styre stramningen af DR der køres over netværk og trådløst til mit Tv via Chromecast.

Er det forklaring nok? 

MVH Njord
Jeg kender desværre ikke lige spotify app'en, om den understøtter streaming via bluetooth, men jeg vil bestemt forvente at den gør. Så det er i hvert fald noget du kan være opmærksom på eller undersøge. Og så selvfølgelig sikre at tabletten har bluetooth.

DR TV appen fungerer på hvilken som helst android tablet ved jeg. Både fra app'en og fra http.

Noget som måske kunne være rart ved tabletten, kunne være at der er en fysisk volumen knap på siden af tabletten (som virker fra låst skærm), frem for at skal bruge og låse touch-screen op.

Jeg kan ikke lige komme i tanke om at der er andet der skulle udelukke bestemte tablets.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
For 520kr. Kan du prøve din ønskede løsning af. Link


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis