Udnytning af skunk 2

Som tidligere skrevet, vil jeg udnytte min skunk. Der er ret meget plads - næsten 1 meter skunk. Jeg vil bygge skabe i skunken og skabene vil få en 20 cm høj sokkel, da der løber et varmerør langs gulvet (se billede 1). (og ja, jeg skal nok isolere mine varmerør)

Jeg tænker, at jeg skal smække nogle gipsplader på bagvægen- det behøver ikke se mega-smart ud, da de jo skal dækkes af skabe.

Skal der være inspektionslem indtil rørene på væggen på billede 2? Jeg havde jo egentlig, at gipspladerne skulle direkte på trækonstruktionen. 

Der er ikke ret meget trækonstruktion at bygge på, så hvordan skal jeg egentlig starte? Skal jeg bygge en trækonstruktion langs væggen? (billede 2) Eller er det fint at skrue gipspladen fast på den ene lodrette bjælke, som der er + skrue den fast for oven på den vandrette bjælke? Det er vel ikke helt godt nok, da den jo så ikke er fastgjort for neden i højre side, eller hvad?

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også