Hjemmelavet dampbad

Hehe ja.. Jeg elsker at gå i dampbad men mit lokale fitness center som tilbød dette er lukket. Det koster boksen for en billet til svømmehallen. Jeg har set flere på YouTube være kreative. De har simpelthen meget enkelt købt et telt og sat en frituregryde derind med vand, som har produceret damp... Kan dette fungere? Løber man nogen risiko? Udover hvis man selvfølgelig vælter frituregryden udover sig. Jeg har set dette telt som er på tilbud i Føtex.. Det ville være perfekt til formålet. Og så bare smække en god plastik stol op derinde.. Det skal stå udenfor.. For mig at se virker det ret genialt og koster ikke mange knaster.. Any takes? 


Hehe ja.. Jeg elsker at gå i dampbad men mit... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Biltemas damper er på 2kw.
Den kan rigeligt holde varmen i teltet, blot du placerer teltet i læ, og ikke på den åbne mark, eller midt på nettos parkeringsplads.

Hvis du lige mangler den sidste smule damp, kan du købe en af de moderne e-damppiber som du kan bappe løs på inde i teltet😁

Elektronikteknikeren
Helt i læ bliver det nok ikke. Jeg har købt teltet og biltemas damper i dag så giver jeg det et skud i morgen. Hvis det ikke kan producere nok må jeg jo købe en mere 🤣
Nå det var sgu en fesen oplevelse. Masser af damp, men temperaturen var ikke eksisterende. Jeg kan næsten holde min hånd helt tæt på slangen uden det er for varmt, så når man sidder en meter fra duer det ikke 😑
Du skal nok sætte maskinen inde i teltet, så det varme luft recirkulerer 

Elektronikteknikeren
Det er jo en lukket maskine? Men hvis dampen ikke er varm nok er det vel underordnet? 
Annonce
Hvor længe har du ladet den køre inden i satte jer derind? Og hvor stort er teltet? 
Det er vel 1 kubik meter. Den kørte en 30 minutters tid 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også