Plås kloak - fritstående badekar - hjælp søges hurtigt

Hej alle. 

Efter at min aftale med min første kloakmester gik i vasken fordi de havde for travlt er der nu til kommet en ny kloakmester på adressen (skal siges begge har over 30 år i branchen) den første kloakmester havde lavet alt rørføringen ind på badeværelse. 

Da den anden kloakmester ankommer påtaler han at den plås som sidder i bunden af kloakrøret under badekaret kan skabe problemer hvis det en dag skal renses. Han foreslår så at køre 50 mm rør over i unidrainet - hvilket min vvser siger ikke kan lade sig gøre for det er kun til håndvask hvis man ellers er heldig at finde underdelen og kan få det til at passe med et sideindløb. Ydermere siger min vvs ansvarlige også at det godt nok skal gå galt hvis en 110mm plås skal stoppe til når det kun er et badekar. 

Jeg er målløs - 2 kloakmestre med hver deres holdning. Der er intet ulovligt i den ene eller anden løsning. 

Men bruger man ikke godt nok en plås for at undgå eventuelt lugtgener osv. Og er det forkert lavet..

Håber I kan hjælpe planen var at støbe på Fredag. 



1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du kan komme ind og rense til p-låsen fra den "lange" ende, så er det vel fint nok. Jeg har selv et gulvafløb med vandlås under badekarret som unidrainet går til. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis