Svejset vinyl som køkkengulv. Gulvmand?

Et gammelt slidt og skævt plankegulv i køkken vil jeg gerne have spartlet/nivelleret og derefter lagt svejset vinyl på. 

Hvad skal jeg kigge efter, når jeg skal finde en god gulvmand? Skal de have en eller anden certificering?

Hvordan bliver samlingerne bedst lavet der hvor der er rør i gulvet? 

Hvilken type vinyl skal man gå efter til et køkken? Det må selvfølgelig gerne være slidstærkt, kun kræve normal gulvvask og minimal pleje, og man skal kunne bore huller i det, uden at det revner (til køkkenelementerne). Materialet skal heller ikke afgive lugt, og det skal gerne være allergivenligt.

På forhånd tak :) 





Et gammelt slidt og skævt plankegulv i køkken vil... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nåå sådan :) 

Er der for resten nogen gode gulvforretninger og gulvlæggere, I kan anbefale?

Hvorfor ikke bruge klikfliser - fåes i hårdvinyl og linoleum, Let at lægge selv, billigt og meget slidstærkt. Går det helt galt kan fliser skiftes. Ulempen er at det giver lidt mere gulvhøjde og en hvis ganglyd - navnligt vinyl


Mvh Troels
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hej TRRA. Det kunne da måske godt være. Jeg kan ikke lægge det selv, så det skal være en prof, der gør det ;) 

Det er umulig at rådgive dig m.h.t. gulvforretninger også af den grund at vi ikke ved hvor du bor, da postnummer ikke fremgår af din signatur.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

der er meget forskel på Thy og Kbh.!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nær Kbh. :)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også