GORI Professional Advance Superdækkende til min hoveddør?

Min hoveddør skriger på behandling, spørgsmålet er hvilken. Den er for mange år siden olieret, men i dag knas tør.

Jeg vil gerne male den sort og har tilfældigvis 10l GORI Professional Advance Superdækkende i Ibenholt sort stående. https://www.dyrupfarver.dk/webshop/24-gori-traebeskyttelse/198-gori-professional-advance-superdaekkende-2938/

I teksten står der "Produktet kan bruges på yderdøre...", hvilket får mig til at tænke, det er ikke det bedste til det formål? Hvis ja, hvorfor? 

Mvh Bo

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

"Produktet kan bruges på yderdøre..."

Og hvorfor skulle det ikke kunne bruges på din yderdør, det står der jo, at det kan.

fase

Jeg ville ikke bruge alm træbeskyttelse. Flydeevnen på det meste træbeskyttelse er som regel beskeden da fokus er på at det skal holde fast på en facade og ikke dryppe/løbe.

Men det betyder også at spor fra rulle og pensel bliver meget tydelige når man maler på glat træ - det er ikke en egenskab jeg kunne ønske mig på en fordør.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også