Pris på lægning af klinker i garage

Hej,
Hvor meget burde det koste at få lagt 27 kvm 30*60 klinker i en garage?
Garagen er 3,55*7,5m.

Gulvet skal ikke rettes op, og jeg sørger fra både lim og klinker - så det er kun arbejdsløn jeg søger indspil til.

Et andet spørgsmål, hvor langt tid tager det at lægge 1kvm 30*60 klinker for en erfaren murer?

Evt. hvor meget det burde koste at få lagt klinker uden regning   

//Dami4200

Hej, Hvor meget burde det koste at få lagt 27 kvm... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Men så kan man jo også spørge ind til de etiske grunde med sort arbejde osv , men lad nu det ligge 😊


 

sunshine2003 skrev den 19-08-2019 10:07:03

Firmaer tar 500+ for at sende en murer ud :)

 Tilgængel får man også garanti og fradrag.

10.000kr med håndværkerfradrag (26%) giver 7400kr, svarende til 370kr / time ved 20timer.
Er "sort" arbejde dyrere end at ringe til en håndværksmester og får det lavet på regning? 

Satte 4kvm2 fliser op i et køkken i weekenden , der gik jeg til 450 i timen , og det var klart det billigste tilbud han havde fået 


 

Gør det dog selv, når du kan lægge 200m2 herregårdssten, så er det ingen sag at lægge klinker i garagen. Det er kun et spørgsmål om, at klinkerne og limen er god kvalitet.  Jeg brugte en weekend på at lægge 30m2 i en udestue, og Jeg er amatør. 


susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


sunshine2003 skrev den 19-08-2019 10:08:14

Men så kan man jo også spørge ind til de etiske grunde med sort arbejde osv , men lad nu det ligge 😊

 Sunshine, jeg har ikke nogen drøm om at diskutere etiske grunde til sort, orange arbejde eller betaling med jyske dollars. Det eneste, jeg var forbavset over, var timeprisen for arbejde udført uden skattevæsenets indblanding og selvfølgelig uden garanti/reklamationsret. Kan jeg konstatere, at det er niveauet for arbejde udført på ovennævnte betingelser? 


fase

Hej lige for en god ordens skyld prisen

jeg nævnte tidligere var incl. skat/moms .

Dog i Jylland 😉


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis