Pris på lægning af klinker i garage

Hej,
Hvor meget burde det koste at få lagt 27 kvm 30*60 klinker i en garage?
Garagen er 3,55*7,5m.

Gulvet skal ikke rettes op, og jeg sørger fra både lim og klinker - så det er kun arbejdsløn jeg søger indspil til.

Et andet spørgsmål, hvor langt tid tager det at lægge 1kvm 30*60 klinker for en erfaren murer?

Evt. hvor meget det burde koste at få lagt klinker uden regning   

//Dami4200

Hej, Hvor meget burde det koste at få lagt 27 kvm... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville nok afsætte 20-25 timer
sunshine2003 skrev den 19-08-2019 08:36:21

Som udlært murer ville jeg bruge en weekend på det , og tage omkring 10.000 for det

 Mener du at det koster 10.000 kr. i arbejdsløn for en weekend. Trådstarter har alle materialer, eller er din pris en spøg?


fase

Hvis du skal have det lavet uden regning... ja så koster det ikke noget , men tror ikke du finder nogen der gider det. 

Måske der er nogle der vil lave det uden kvittering

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
maf skrev den 19-08-2019 09:19:00

Hvis du skal have det lavet uden regning... ja så koster det ikke noget , men tror ikke du finder nogen der gider det. 

Måske der er nogle der vil lave det uden kvittering

Beklager lidt fluekneppri. Jeg mente selvfølgeligt uden kvittering / sort / orange / weekendarbejde / uden moms / med Jysk moms  osv. osv.

Tænker at folk godt ved hvad der menes med ordet "uden regning". 

Annonce
S. Fabrin skrev den 19-08-2019 09:14:59

 Mener du at det koster 10.000 kr. i arbejdsløn for en weekend. Trådstarter har alle materialer, eller er din pris en spøg?

 Umiddelbart tænker jeg også at 10.000kr for en weekend (2*10timer'ish) er ret god fortjeneste.
Det er vel noget som minder om 500kr i timen.   
Er der virkelig så stor efterspørgsel efter murerarbejde, siden de kan tage de priser?

dami4200 skrev den 19-08-2019 09:46:18

 Umiddelbart tænker jeg også at 10.000kr for en weekend (2*10timer'ish) er ret god fortjeneste.
Det er vel noget som minder om 500kr i timen.   
Er der virkelig så stor efterspørgsel efter murerarbejde, siden de kan tage de priser?

 Du kan helt sikkert også finde nogen der går til det halve , som måske er selvlærte , osv 😅

Har lige haft en elektriker gående 6 timer , der skulle jeg af med 3500 , der havde jeg også materialerne selv , må jeg spørge hvad du selv havde regnet med af pris  😊?


 

Hvad vil du betale for ikke selv at gøre det?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg havde ingen forventninger til prisen, da jeg ikke er i håndværkerfaget til dagligt.
Jeg undrer mig blot lidt over, at folk er villig til at betale 500kr sort.

Omregnet til fuldtidsstilling vil det giver i omegnen af 80k / måned (160,33*500). 

Firmaer tar 500+ for at sende en murer ud :)


 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis