Pris på lægning af klinker i garage

Hej,
Hvor meget burde det koste at få lagt 27 kvm 30*60 klinker i en garage?
Garagen er 3,55*7,5m.

Gulvet skal ikke rettes op, og jeg sørger fra både lim og klinker - så det er kun arbejdsløn jeg søger indspil til.

Et andet spørgsmål, hvor langt tid tager det at lægge 1kvm 30*60 klinker for en erfaren murer?

Evt. hvor meget det burde koste at få lagt klinker uden regning   

//Dami4200

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Lad være med at få det lagt uden regning - det er ca. lige så dyrt men uden garanti overhovedet :-(

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

De kvm. priser jeg har fået uden regning har været relativt høje. Derfor spørgsmål om hvor langt tid en murer bør være om at lægge 1 kvm 30*60 klinker.

Fysikken fejler nu ikke noget, jeg har bare aldrig prøvet at lægge klinker før. Så er lidt skeptisk ved at gør-det-selv.

Har dog efterhånden lagt små 200kvm herregårdasten :D 

Hvad siger priserne med regning? - det kan være billigere end uden..
vi har prøvet uden regning 1 gang.. og er blevet snydt, så vandet drev... og vores nabo stod med en ejerskiftesag, da konen skulle sælge efter mandens død.. der var blevet lavet "sort" 5 år før.. og ingen garanti - og dårligt lavet..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
johnm skrev den 17-08-2019 15:57:37

Jeg ville tage ca. 12000 kr. hvis alt er lige at gå til.

 Hvor langt tid vil du sætte af til sådan en opgave?

Hvor meget skal gulvet rettes op ? Hvor i landet er det ?


 

Tænker når det er garagen du skal have det lavet, var det da værd og overveje og se en masse youtube film omkring det, og så selv begive sig ud i det 😉

sunshine2003 skrev den 18-08-2019 19:42:36

Hvor meget skal gulvet rettes op ? Hvor i landet er det ?

 Der skal ikke rettes noget op. Det er på Vestsjælland, 4200 Slagelse. 

Martin.v skrev den 18-08-2019 19:54:41

Tænker når det er garagen du skal have det lavet, var det da værd og overveje og se en masse youtube film omkring det, og så selv begive sig ud i det 😉

 Er lidt "bange" for at hvis jeg ikke få lavet det ordentligt, så er der stor risiko for en knækket flise. Det vil jeg helst undgå 

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis