mister tv signal værd 20 sek.

de gamle har lige købt nyt fjernsyn Phillips. deres tv kanaler forsvinder hver 20 sekund. i et par sekunder. det er YouSee kabel de har. er der nogen der ved hvad det lan være. det gjorde det samme med det gamle tv. også Phillips. kablet er også blevet skiftet uden held. 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

"de gamle", -hvad mener du?


Venlig hilsen
Knud

Der er rigtig mange der kalder deres forældre for de gamle... Uden at der er menes noget nedladende med det. 

tror du.. men bliv i troen, så er du glad..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg har kikket i krystalkuglen, men har ikke kunnet finde en løsning på "de gamles"/ dine forældres problem. Hvis du vil have ulejligheden med at oplyse om, hvordan fjernsynet er tilkoblet omverdenen, ville der være en change for måske at give nogle oplysninger om problemet. 


fase
Annonce

de gamle.... ja det er alle dem der er ældre an mig. og nej det er ikke nedladende. men der er folk som tror at alt hvad der bliver sagt af den yngre generation er nedladende, fordi de stadig lever i krigens tid. det var den gang man ikkr måtte sige noget eller have sin egen mening om noget. og specielt ikke hvis man var yngre. 


men tilbage til spørgsmålet. nogen der ved hvad der kan være galt med signalet 

Ok - jeg lever ikke i krigens tid - men vil du prøve at have din egen mening / være klogere.. Sååå...  prøv at kig på din formulering, og lav den noget skarpere..
Det er virkelig noget, der kan få fronterne op - at "de unge" synes teknik/elektronik er ufatteligt smart - men går vi fra de begrænsede muligheder i en IPhone, så er de lost..
Ja - og jeg har masser af andre fordomme..
spørg dog YouSee - det er det "de gamle" betaler for..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

troede nu at dette var et forum hvor vi ku hjælpe hinanden og slippe for dumme kommentarer. tænker bare at man iklr kommentarer noget hvis man ikke har noget at hjælpe med. dumme kommentarer er der nok af på ekstra bladet. men derinde er i vel også.

@micko - det er nok kun dig, der er der på EB - ikke os..
.. Jeg bliver blot ked af alle de kommentarer jeg hører i vores omgangskreds - at "børnene ikke regner" - men vil gerne have pengene..
den sidste kommentar vi fik fra et par venner var.. " Barnebarnet sagde - hvorfor bruger i penge på det - det er jo vores arv".. (ps. der er allerede sat millioner til side til den s..tans yngel :-( )

Derfor min kommentar.. 

Har du kontaktet Stofa??

Hvad har de svaret??

Og hvad har du så gjort? (her går jeg så ud fra, som "gammelnok"   at du har virket bedrevidende, og ikke taget fat i de teknikere ved Stofa, der kunne guide dig til at fikse det)
eller har været/virket så bedrevidende, at de ikke har gidet hjælpe dig.. (ja, der kunne jeg personligt godt have være i mit mindset  )
" - du staver som en 5-årig og virker som en, der synes at være på "bedrevidende niveau" og derfor har jeg personligt haft flere, som bare attituden giver, at jeg ikke kan hjælpe 

- jeg har mange ordblinde kunder, men de er flinke og rare, og ikke nedgørende.."

Men held og lykke - til dine forældre og til andre, der aktivt blot vil hjælpes..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Natur... Siden du tager sådan på vej over Micko’ titulering af hans forældre som “de gamle”, som jo dybest set ikke kommer dig ved, må man formode at du er en nærtagende olding? Så vidt jeg husker er det ikke første gang du farer i flint over fortrædeligheder du læser ind i hvad folk skriver.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis