skal have ny printer

Vi har godt nok ikke været heldige med printere herhjemme, de går altid i stykker, selvom de ikke bliver brugt specielt meget. 

Den sidste her har vist lige holdt 2 år, nu gider den ikke tage pair ind, jeg fandt et fix på nettet for lidt tid siden og prøvede det og det virkede i et par måneder, men nu gør den det igen, og man skal ikke prøve at trykke papiret let ind, så sluger den hele stakken og lader det sidde fast derinde, det kan godt komme ud, men det er noget besværligt..

Hvad bruger i andre af printere, mærke og model??

Vi har godt nok ikke været heldige med printere... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, det er dem, jeg henviser til. Når du ser på prisen, skal du samtidig se på, hvor mange sider der kan udskrives med en patron. Der er sidetallet 3000 for sort og 2300 for farverne.


fase

Nå nu fandt jeg en laserprinter, med rimelig pris, og okay pris på patroner, stadig langt dyrere end til blæk printere, men de kan nok også printe langt flere sider ud så de burde holde længe..

Det er så en samsung, nogen der har kendskab til samsung printere?

https://www.edbpriser.dk/produkt/samsung-xpress-sl-c480w-3072043/#slide3

S. Fabrin skrev den 17-08-2019 11:55:20

Ja, det er dem, jeg henviser til. Når du ser på prisen, skal du samtidig se på, hvor mange sider der kan udskrives med en patron. Der er sidetallet 3000 for sort og 2300 for farverne.

 Ja jeg kan godt se de kan printe mange, men det vil jo tage mig 20 år at bruge de patroner, så jeg kan godt nøjes med canons ca 1500 sider, eller samsung 1000 sider, til under 1/3 af prisen :)

En anden fordel er at samsung printeren kun vejer 12,9 kg(kun) en af de andre printere, jeg kan ikke huske om det var lexmark eller canon vejede 22 kg.. det er atlså noget af en klods.

Nu henviste jeg til den printer, fordi den kunne scanne, kopiere og havde en fin pris. Skal du have en anden printer, som kan scanne, kopiere osv, er prisen en anden. Desuden havde jeg også det krav, at den skulle kunne kobles på mit netværk.


fase

En anden fordel er at samsung printeren kun vejer 12,9 kg(kun) en af de andre printere, jeg kan ikke huske om det var lexmark eller canon vejede 22 kg.. det er atlså noget af en klods.

Det  med vægten ser jeg ikke som et problem, af den simple grund at jeg ikke bære rundt på mine printere. Der står en på hver etage.

                                                                                                                

                                                    

                                                    

                                        


fase
Annonce
S. Fabrin skrev den 17-08-2019 12:11:25

Nu henviste jeg til den printer, fordi den kunne scanne, kopiere og havde en fin pris. Skal du have en anden printer, som kan scanne, kopiere osv, er prisen en anden. Desuden havde jeg også det krav, at den skulle kunne kobles på mit netværk.

 jeg er skam glad for du åbnede mine øjne for laserprintere, jeg har altid troet af farvelaserprintere var alt for dyre, men det er faktisk ikke så slemt. 

Samsungen har også WIFI, det havde den lexmark vist ikke, der stod det kunne tilkøbes, og det er et must for os. 

Ja, det er rigtigt at wifi er tilkøb. Det koster ca. 350 kr. og er nemt at montere. 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis