skal have ny printer

Vi har godt nok ikke været heldige med printere herhjemme, de går altid i stykker, selvom de ikke bliver brugt specielt meget. 

Den sidste her har vist lige holdt 2 år, nu gider den ikke tage pair ind, jeg fandt et fix på nettet for lidt tid siden og prøvede det og det virkede i et par måneder, men nu gør den det igen, og man skal ikke prøve at trykke papiret let ind, så sluger den hele stakken og lader det sidde fast derinde, det kan godt komme ud, men det er noget besværligt..

Hvad bruger i andre af printere, mærke og model??

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har aldrig haft problemer med papirindføring, men med blækprinter. Den skal bruges jævnligt for at blækdyserne ikke skal stoppe.

En læserprinter er ligeglad med lang tids stilstand.

Har selv Canon Pigma blækprinter og Epson laserprinter.


Søren O

Jeg havde en HP All in One 1350 i 13 år. Fungerede ok.

Da den blev træt, købte jeg en HP Officejet 4632. Den har nu fungeret i omkring 5 år uden problemer.

Jeg bruger den hver uge, dog ikke dagligt.


Mvh

Hans T

Jeg har en Brother HL 1430 laserprinter - ca. 12-15 år gammel, bliver brugt mange gange ugentlig uden problemer.

Havde før den tid en Canon til blækpatroner, den var alt for dyr i drift, det meste blæk blev brugt til at rense dyser med.

Hmm lyder ikke til folk har de samme problemer som jeg.. det er en canon vi har nu, den var ikke så dyr tror jeg gav 400 kr for den, modellen før var en hp også til ca 400 kr, den gik ikke i stykker, men blev overrasket, da jeg skulle skifte blækpatroner, over hvor lidt der var i, og hvor meget de kostede, og så røg printeren ud, jeg havde en canon før den, som faktisk holdte i omkring 5 år, før noget noget i eletronikken gik i stykker, den var jeg ellers godt tilfreds med, man kunne købe billige kopipatroner til den, og den fungere faktisk som den skulle, underligt at en (af 5) patroner koster 139 kr i butikken, og man kunne få et fuldt sæt på 5 for 109 kr på nettet. det viser bare hvor meget overpriser de tager.

Jeg kunne godt være fristet af en laserprinter, men der kan vel næppe købes kopi patroner?

Annonce

Jo, selvfølgelig kan du købe kopipatroner til en laserprinter. De kan købes samme sted, som linket jeg har henvist til med printeren.


fase

Jeg kan anbefale Epsons små kombimaskiner. De kører bare, og fås rimeligt billigt. 


Elektronikteknikeren
S. Fabrin skrev den 17-08-2019 10:33:49

Jo, selvfølgelig kan du købe kopipatroner til en laserprinter. De kan købes samme sted, som linket jeg har henvist til med printeren.

 

Okay taler du om dem her der hedder kompatibel?  til 699 kr stykket, eller 2399 for et sæt?

https://www.inkpro.dk/produkter/17414-lexmark-cx-317/


Jeg kan se canons laserpatroner er lidt mere menneskelige priser, men stadig langt dyrere end 109 kr for et sæt patroner. 

https://www.inkpro.dk/produkter/112416-canon-isensys-mf-643/

jhb skrev den 17-08-2019 10:08:41


Havde før den tid en Canon til blækpatroner, den var alt for dyr i drift, det meste blæk blev brugt til at rense dyser med.

Netop også det problem jeg havde med mine canon,  når man starter den gik der lang tid før den var klar til print, fordi den lige skulle rense først, og uden lyv nogen gange tror jeg at jeg nået at printet 5-10 sider før den var tom, fordi der gik så længe mellem hver gang så alt blækken røg på rensning.. 

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis