Nyt tag - klamphuggeri eller okay?

Hej LDS.

Vi har fået skiftet 800kvm tag+konstruktion til prisen af en halv bondegård. Firmaet var temmelig hurtige, men var de også for hurtige?

Er det normalt og godt arbejde at skruerne svinger i øst og vest, og ikke sidder lige?

Derudover går skruerne flere steder igennem lægterne på indersiden.


Er der nogle fagfolk som kan komme med en kommentar?


På forhånd tak

Hej LDS. Vi har fået skiftet 800kvm... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
maf skrev den 17-08-2019 19:21:36

Hvis det er de 4-5 skruer du har billeder af, der er problemet på 800 m2 tag + konstruktion, så synes jeg du flueknepper. Specielt uldal og natur er gode til at piske en stemning op når det kommer til at hænge håndværkere ud herinde

 Der er måske dig, der har lavet det?? siden du ikke kan se, at det er helt galt??

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg synes ikke du skal brokke. Det er desværre den standard der leveres i dag, det kunne have gået meget værre.

Vær du hellere glad for at de blev færdige og ikke gik konkurs midt i projektet.


Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.

Jeg tilføjer lige Janus007 som stemningspisker

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Du efterspørger en konsulent: Kurt hos Dansk Bygningsrådgivning i Tranbjerg kan hjælpe dig.


 

Tak Uldal. Jeg prøver lige at tage en snak med Bjarne.

Ja den er hel gal, når man bruger så mange penge af sine sure sparepenge på noget der skal holde i mange år, så er det fint at have en med noget byggeteknisk forstand i baghånden. Især når man som virksomhed ikke kan se den er helt gal.

Når de nu har pillet ved konstruktionen, bærende bjælker osv. Så kan det jo være katastrofalt i sidste ende, hvis der også er sjusket sig igennem det.


God dag

Annonce

Jeg ville også brokke mig over det hvis det var mig.

Når man betaler fagfolk for at udføre en opgave, så forventer man også at arbejdet er udført korrekt.



Bjarne = Kurt skulle der selvfølgelig stå :-)

Han er faktisk meget fair og siger tingene som de er.


 

Janus007 skrev den 17-08-2019 22:52:59

Jeg synes ikke du skal brokke. Det er desværre den standard der leveres i dag, det kunne have gået meget værre.

Vær du hellere glad for at de blev færdige og ikke gik konkurs midt i projektet.

 Det var dog lige godt en af de mest mærkværdige og løgnagtige opslag i lang tid. 


Mvh. Christian M
 

uldal skrev den 18-08-2019 21:08:32

Han er faktisk meget fair og siger tingene som de er.

 Kender du hans efternavn - syntes ikke lige jeg kan opspore ham.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis