Medbyg hos huscompagniet

Hej

Vi står og overvejer at købe et kampagnehus fra huscompagniet, og selv bygge med på slutningen. 

Hertil: 

Opsætning af lofter, spots, trægulve, male, købe køkken, badeværelse og bryggers hos HTH go og selv opsætte det. 

Muligvis også klargøring af grunden (grunden skråner en del og kræver en del jord.) 

Mit spørgsmål er så om huscompagniet tager ekstra for at man selv gør nogen dele, for at holde deres indtjening hjemme ?? 


9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du spurgt? Nogle byggefirmaer leverer råhuse i forskellige tempi. Maske også dette.


 

måske har de ændret politik? men vi kiggede for nogle år siden, men fik at vide, at vi ikke måtte følge byggeriet indefra - vi kunne få nøgler ved aflevering.. de kom så IKKE til at bygge vores hus!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Det mener jeg at have det er en mulighed men du skal beregne at du kun sparer halvdelen af den enterprise del du selv laver da der er en koordinering og planlægning


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Mange tak for svar ! 

Også hvis vi overtager huset som det er tilsidst altså uden maling, køkken osv. Så skal de "ikke tilbage" 

Det er egentlig også mest for at høre om det de siger passer. Altså kan man regne med at beløbbet bliver trukket ud af regnestykket eller bliver der bare pålagt ekstra omkostninger 

Prøv at spørg hvad et færdigt hus koster, og så et uden. 

Men du skal ikke være i tvivl om, at kan de ikke tjene på montage af køkken, loft, gulv mv., så tjener de ekstra på det de trodssalt skal leverer.  


Mvh. Christian M
 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Det koster "kassen" , hvis de ikke skal levere det hele.. og det de forsøgte at sælge os, var billigst af billigst af sternbrædder og " hvor skævt må gulvet være - det er jo "en vurdering"" :-( 

En boligsælger i "spidse blanke sko", skal ikke prøve at sælge til os!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja Gud forbyde det hvis “de” skulle gå hen og tjene penge på det! Sikke noget svineri!! 

...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

maf skrev den 13-08-2019 21:47:52

Ja Gud forbyde det hvis “de” skulle gå hen og tjene penge på det! Sikke noget svineri!! 

...

nu handler det jo ikke så meget om de tjener penge på det eller ej.

Men jeg syntes da helt bestemt at det er noget svineri at hvis du ikke ønsker vare “b” så koster vare “a” lige pludseligt 50% ekstra. Så ved jeg da godt hvor mine penge ikke skulle ligge. 


Henrik
henrikhansen1 skrev den 13-08-2019 22:12:29


nu handler det jo ikke så meget om de tjener penge på det eller ej.

Men jeg syntes da helt bestemt at det er noget svineri at hvis du ikke ønsker vare “b” så koster vare “a” lige pludseligt 50% ekstra. Så ved jeg da godt hvor mine penge ikke skulle ligge. 

 Det er vel fair nok, at de tager mere pr enhed for et lille projekt, og derimod deler indtjeningen mere op i stort projekt. 

Det er vel ikke anderledes end i en tømmerhandel. Der får du os bedre rabatter, jo mere du køber 


Mvh. Christian M
 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også