hiper i bruge mode, hvordan

skal ud og hente en ny router idag som skal sætte i bridge mode på den nuværende fra hiper. er der nogen der kan forklare mig hvordan den sætte i bridge mode. den nye router er en tplink archer c9. 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg mener at netop tp-link har en god opsætningsguide, med bridge som en valgmulighed. Du logger blot ind i routerens konfigurator og starter deres Quick setup wizard. 


Elektronikteknikeren

Hvorfor skulle du bruge bridge i første omgang? 


Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 17-08-2019 13:34:13

Hvorfor skulle du bruge bridge i første omgang? 

 Kan selvfølgelig ikke vide hvorfor han sætter sin router i bridge mode, men kan fortælle hvorfor jeg har sat min router i bridge mode, og tænker det er af samme grund han har gjort det, for det er et godt spørgsmål,

En kæde er aldrig stærker end det svageste led, og det gælder også internet kæden fra en server ude på nettet og frem til ens computer eller andet udstyr, Der er rigtig mange af mine genboer der har problemer med deres internet
Det havde jeg også indtil jeg fik mig læst til hvad en router egentlig var for noget,
Det er en computer der administrere ens netværk plus den også står for ens trådløse netværk,
og når der var problemer med internettet hjalp det altid at genstarte routeren,
som jeg havde fået gratis med af Yousee

Den router jeg har nu har jeg selv købt den var ikke gratis, men den har til gengæld
En mobile processor og 4GB ram og har ingen problemer med mit internet mere,
For det er slet ikke internet den er gal med det er routeren fra Yousee,
Og grunden til det hjælper at tænde og slukke routeren vis nettet ikke virker når man kører med den medleverede gratis router, er fordi når en computer chrasher pga den ikke kan følge med forespørgslerne så skal den genstartes så virker den igen.

Min Yousee router crashed mindst engang om dagen også er eneste løsning en ny router, men oplever man problemer med sit net engang imellem og ikke vil investerer i en router selv, kan man sætte et tænd sluk ur på routeren der følger med fra udbyderen og sætte den til og tænde og slukke en gang i døgnet det kan gøre underværker for enforbindelse og det er en billig løsning.

Men kan se du jo faktisk godt ved hvad bridge mode er længere oppe,
​Men kan være der er andre kan bruge mit svar, så du får det alligevel.



 

Hvis du ikke kan forklare det på en simpel måde, er det fordi du ikke har forstået det godt nok.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis