Understøtning af bagerste køleskabshjørne

Følg tråden
askholme
askholme
Postnr: 2860
askholme askholme

Jeg har fået et nyt køleskab som er lidt større end det gamle og derfor står "stramt" i hullet ( i det gamle var der lige lidt adgang langs siderne.

Det jeg ikke tænkte over i den forbindelse var at det gulvbræt som den bagerste del (to hul) står på er skævt. Og derfor står køleskabet nu og vipper...

Spørgsmålet er nu hvordan jeg kan få understøttet det bagerste hjørne givet at jeg ikke rigtig har adgang derind.

På min vaskemaskine er der sådan nogle føder bagerst der kan styres via skruer i fronten. Kan man få den slags i "løs-salg" så jeg kunne skubbe den ind under køleskabet og forhøje den udefra eller er der nogen som har et andet trick?

Ask
S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Nej, du får ingen nemme løsninger. Tag køleskabet ud og læg en plade i, som køleskabet kan stå på. Vaskemaskinen har i modsætning til køleskabet fire skruer, som kan justeres individuelt.

fase
askholme
askholme
Postnr: 2860
askholme askholme Trådstarter

For folk der fremsøger indlægget så blev løsningen en lidt anden.

Jeg har en begrænsning på højden og havde kun plader liggende som var for tykke til at det lige passede. Så modellen blev at jeg målte mig frem til hvor "bagbenene" på skabet ville komme til at stå når jeg satte det ind også nivellerede jeg punktet for det højre bagben ved at skrue nogle knudsen klodser fast i gulvet.

Ask
S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Du fik løst dit problem. I bund og grund på samme måde som ved at lægge en plade under.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.