Kommentarer til projekt: første projekt. sofabord

Her samles kommentarer til projektet: første projekt. sofabord

Kommentarer vises både her og på projektet.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser rigtig godt ud. Så fik du blod på tanden og leder efter næste projekt.

Jeg skal senere til at lave 2 - 3 spiseborde efter samme princip. De kommer godt nok til at være lidt mere rå på undersiden.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

ja endelig kom jeg igang. det tog et stykke tid når der også er et arbejde der skal passes. nu er det bare igang med det næste projekt hurtigst muligt 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har overvejet at lave et spisebord hvor plankerne er "liveedge". Plankerne må gerne være med krogede kanter og/eller huller som jeg har tænkt mig at fylde ud med epoxy.
Problemet er at finde et sted hvor man kan købe den slags træ, for som det sidste savværk jeg snakkede med sagde "nu har vi i Danmark prøvet at få træerne til at gro ligeflere hundrede år, så det bliver svært at finde..."
Er der nogen der har nogle links til steder hvor de handler med den slags planker?
inde på dba er der rigtig mange fine ting. 
Nu ved jeg ikke hvor store du skal bruge dem, men hfmarine har en del i træskiver og epoxy til at fylde i hullerne Link hfmarine
(billederne er ikke fra hfmarine)
Billedresultat for ENTROPY epoxy

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Flot bord og arbejde!!
- har du lavet skænken af ikea overskabe og bordplade? den ligner min på en prik :) 
ja det har jeg. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også