Canal Digital ns1130

Hej, Jeg har 3 stk. Digital modtager og der i sidder 3 stk simkort artige kort. Skal de følge med hvis man sælger modtagerne?


Mvh
Stefan H. 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kortene er vel på størrelse med et dankort, og er dem som åbner for abonnementet. Du har vel betalt for abonnementet og står derfor i dit navn, så de tilhører dig. Når du sælger modtageren, skal køber vel tegne et abonnement.


fase

Kort må ikke overdrages til ny ejer, her skal ny ejer selv købe nye kort.

Disse kort opdateres alligevel månedlig over modtaget signal, så lukker du konto hos Canal Digital, så lukkes kort alligevel efter endt aftale. Du kan komme ud for at CD kræver du afleverer kort hos en partner, måske beder de dig bare klippe dem over.

Tak for svaret. 


Mvh
Stefan H. 

Fik så lige en kedelig svar fra CD at kortet skal blive siddende i modtageren. Da kort og modtager høre sammen og kan IKKE erstattes af et andet kort. 


Mvh
Stefan H. 

Kortet kan ikke erstattes af en kort fra f.eks. Boxer, men skal bruges med et CD kort. Du skal ikke betale for abonnementet mere, når du overdrager boksen til en anden. Er det i det hele taget din boks, eller er der CD, der ejer den?


fase
Annonce
Vedhæftede filer:

Mvh
Stefan H. 

Det vil så sige, at du har sagt dit abonnement hos CD op. Eller hvad? Samtidig betyder det, at man kan sælge sin boks og sætte en parabol op og melde sig til hos CD.


fase

Ja det er opsagt Fabrin. Men her er hagen, kortet skal blive siddende i modtageren og ikke smides væk (som jeg gjorde) så skal den nye ejer af modtagerne ringe til CD og oplyse nullerne på kortet for at få dem tilføjet hans abonoment. Når kort er nu IKKE må fjernes så kan jeg ikke forstå hvorfor de har lavet den mulighed. Så var det kan klogest at sætte den inde i modtageren uden mulighed for st fjerne den. 


Mvh
Stefan H. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis