Robotstøvsuger/Neato, billige kinabørster og -filtre

Følg tråden
provi
provi
Postnr: 8660
provi provi

Er der nogen der har prøvet billige børster og filtre fra Kina - er de ligeså gode som de originale?

HolgerD
HolgerD
HolgerD HolgerD

Hej Provi,

Jeg købte mine børster hos pricerunner sidste gang, men er interesseret i at høre hvor du har fundet tilsvarende billige børster fra Kina. Er du sikker på at de passer nøjagtigt til støvsugeren? 

FeuerDK
FeuerDK
Postnr: 2605
FeuerDK FeuerDK

De er næsten med garanti lavet på samme fabrik. Så det tænker jeg fint, at du kan gøre. 

Hvad er det for en støvsuger? Model tænker jeg? Og hvad er den danske pris? 

Til info, så kan man ikke købe noget på pricerunner. Det er en prissammenlignings side. 

provi
provi
provi provi Trådstarter

Der er en del på aliexpress.com. Prisen ligger på omkring 16 usd for den store børste, så der ryger told og moms + gebyr på, men det kan gå, hvis man lægger en større ordre. Samme børste koster omkring 300 kr. + forsendelse her i DK.

FeuerDK
FeuerDK
Postnr: 2605
FeuerDK FeuerDK

Jeg har købt tilbehør og reservedele på aliexpress til min Xiaomi robotstøvsuger (også købt samme sted). Det er originale dele solgt som kopier. Fungerer uden problemer både filtre og børster. 

De nedskriver som regel prisen, så det stemmer med at du ryger under toldgrænsen. Du kan spørge sælger før køb, hvis du er i tvivl. 

provi
provi
provi provi Trådstarter

Prøver at bestille og ser hvad der dukker op.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Filtre
    Lav-Båd
  2. Filtre til Genvex
    Grøn energi og sparetips
  3. filtre
    Lav-Bil
  4. opkrævning af told og moms??
    Jura, reglementer og krav
  5. Billige byggematrialer