Robotstøvsuger/Neato, billige kinabørster og -filtre

Er der nogen der har prøvet billige børster og filtre fra Kina - er de ligeså gode som de originale?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Provi,

Jeg købte mine børster hos pricerunner sidste gang, men er interesseret i at høre hvor du har fundet tilsvarende billige børster fra Kina. Er du sikker på at de passer nøjagtigt til støvsugeren? 

De er næsten med garanti lavet på samme fabrik. Så det tænker jeg fint, at du kan gøre. 

Hvad er det for en støvsuger? Model tænker jeg? Og hvad er den danske pris? 

Til info, så kan man ikke købe noget på pricerunner. Det er en prissammenlignings side. 

Der er en del på aliexpress.com. Prisen ligger på omkring 16 usd for den store børste, så der ryger told og moms + gebyr på, men det kan gå, hvis man lægger en større ordre. Samme børste koster omkring 300 kr. + forsendelse her i DK.

Jeg har købt tilbehør og reservedele på aliexpress til min Xiaomi robotstøvsuger (også købt samme sted). Det er originale dele solgt som kopier. Fungerer uden problemer både filtre og børster. 

De nedskriver som regel prisen, så det stemmer med at du ryger under toldgrænsen. Du kan spørge sælger før køb, hvis du er i tvivl. 

FeuerDK skrev den 09-08-2019 21:12:21

Til info, så kan man ikke købe noget på pricerunner. Det er en prissammenlignings side. 

 Det har du da fuldstændig ret i. Jeg beklager forvirringen. Jeg fandt shoppen via pricerunner, men kan faktisk ikke huske hvad den hed :-/ Beklager det ukonstrutive svar så.

Børsten er ankommet. Der er detaljer der er forskellige fra de originale, men børsterne og gummi...."flapperne" lader til at være de samme, og den passer i botten... så den er sikkert god nok.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis