Hej.
Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige kategori.
Mit problem er, at jeg skal installere et devi-gulvvarme system, men det ene rør jeg har støbt i gulvet, kan jeg simpelthen ikke få et kabel igennem😬
Jeg vil derfor høre om jeg kan køre både føleren og strømkablet i samme rør?
Mvh. Jacob