Jeg fatter ikke de kinesere.

Har lige lavet bremser på min fars kabine scooter. Der sidder sådan nogle glider på håndbremsen, nogle stænger der går igennem noget metal, presser på  bremseklodsen. Men det hele er groet sammen efter lidt over et år, fordi de IKKE har ofret lidt fedt under samling. Det er sgu ringe på et køretøj til 45000. Leverandøren fortalt mig, at der er forhandlere der tager mere for dem, fordi de splitter dem af og smører dem de rigtige steder, så holder de bedre. For søren da, de kinesere fortjener sku ikke at sælge en skid, når de leverer sådan noget sjusk. Alt beskyttelses gummi er også revnet.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det hele handler om penge. 

Hvilken interesse skulle kineserne have i at deres varer holder længe. De vil da hellere sælge stumper/alternativt en helt ny kabinescooter ;) 

Køb en PGO istedet når han bliver for træt af den ;)

Nu har de måske også et andet klima i Kina, så de ikke har de problemer.

Men forhandleren burde jo have oplyst om problemet, elle smurt det hele op, men så er det jo igen en spørgsmål om penge, det er jo ikke sikkert køberen er interesseret i den ekstra omkostning.


Vi prøver igen, i morgen --

Ejeren er død, men var stolt af den de 70 km han nåede at køre i den. Jeg står nu med den og skal lige servicere den. Den er nu meget god at skrue på.
Kineserne er vel stadig interesseret i at skabe et navn på nogle af deres top produkter.

Jeg tror såmænd ikke det er vejsalt der har bevirket at det er groet sammen på rekordtid. Nok bare almindelig fugt. 

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis