Hvad hører til hvad :D

Okay , det her bliver det helt store detektiv arbejde , og er virkelig imponeret hvis i finder løsningen 😄Vi har en lampe på en af ungernes værelse som har konstant strøm 

Har fundet ud af , den er koblet på et andet lampe udtag , den sidder sammen med blå 

Og den "røde" sidder sammen med den brune i en muffe , som går over til i denne dåse 

Den blå sidder også samlet herovre i en muffe sammen med en anden blå fra et andet udtag ,

Mit spørgsmål er så , kan jeg få en afbryder , evt herover hvor det hele er samlet , har prøvet at samle de sån her , men så slår relæaet fra


 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal have rød over i M1 eller M2 (billede 2) alt efter hvilken afbryder du vil tænde med.

(billede 4) de to blå fra afbryderen skal samles i en muffe. I stedet for de to blå skal du brude din tændledning. (Orange eller sort som ses rigtig monteret i en krone afbryder på billede 3) men det er en korrespondance afbryder du har på (billede 4)

Hej , tak for svaret :) , putter jeg rød over i M1 , tænder og slukker den sammen med spisebordslampen , så det går ikke 😅 , i M2 sammen med den orange , kan jeg ikke tænde og slukke den nogen steder 😄 , kan jeg lave en seperat kontakt til den , evt herovre hvor den blå osv er samlet ?

I så fald hvilken kontakt skal jeg bruge , der er et ledigt hul nederes 


 

Hvilken afbryder tænder dette lampested? 

Det gør den som er koblet til vores spisebords lampe 😅


 

Så da jeg puttede den røde over i M1 , tændte og slukkede både vores lampe over spisebordet og lampen i værelset , på den kontakt vi bruger til spisebords lampen 😅


 

Annonce

Jeg kan jo ikke se hvilken afbryder du tænder spisebords lampen med.

Dvs sort ledning M1 er til spisebords lampen. 

Er der så en orange ledning ved den afbryder du tænder spisebords lampen?

Er den ingen afbryder på værelset?  

Nej der er ingen afbryder på værelset , ved ikke om der sidder en orange ledning i afbryderen til spisebordslampen ,må lige tjekke når jeg kommer hjem 😅 , hvad hvis der gør/ ikke gør ?


 

Det gælder om at finde den orange ledning så kan du bruge denne som tændledning. 

ellers kan du brug et wireless lampeudtag og batteri tryk fra LK. Så kan du placere afbryderen på værelset. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis