Problemer med lugtende toilet

Hej jeg har et lugteproblem med mit toilet.

Hele badeværelset er blevet udskiftet inklusiv vandlåse, afløb, vandlås og det hele.

Rækkehuset stod tomt i godt 10 måneder under pga. renovering.

Nu lugter der rigtig fælt efter man ikke har brugt toilettet i en halv dag eller lign.

Primært er det toilettet på 1. sal der lugter. 

Toilettet i stuen påstår min bedre halvdel også lugter i ny og næ, men jeg kan intet lugte der, har dog erfaret at der kommer noget sort grums i vandet når det ikke bliver brugt i noget tid.

Nogen der kan svare på hvad der er galt?

Har fået at vide, det kan være kloakken, men så burde toilettet i stuen vel også have et  lugteproblem?

Råd modtages meget gerne.


Hej jeg har et lugteproblem med mit toilet. Hele... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Faldstammeudluftningen til taget mangler eller er tilstoppet.


Citat @christian ok det vil jeg prøve, hvis den falder hvad er så problemet?

Hvis vandstanden falder noget i dit toilet så er det ikke længere et vandlås. luften kan sive hen over vandoverfladen hvis der er for lidt vand i. Det er det der kan ske ved et sug fra faldstammen.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej Alle vil blot sige tusind tak for hjælpen. Det var så simpelt som at pakningen ikke var 100% tæt. Den silikonefuge der var sat på, var blevet revet løs ved montering af toilettet. måtte tætne den side, og nu ser problemet ud til at være løst.

Nøj hvor har sådan en lille upser skabt meget postyr.

Tak for hjælpen endnu engang.
Stor ros for at du vender tilbage med svaret på problemet, det er der mange som ikke gør og så står spørgsmålet blot og flagre i forummet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis