Snydt?

Jeg havde annonceret med at købe en mobiltelefon på guloggratis.

Blev kontaktet den 13 juli af mulig sælger. Han fortalte pr sms, at han havde den telefon jeg søgte.

Blev enige om prisen, og jeg lavede en straks overførsel til hans konto. Han ville sende den samme dag.

Nu har vi den 26 juli, har ikke modtaget telefonen. Jeg har kontaktet ham pr. sms flere gange uden reaktion fra hans side. Osse prøvet at ringe til ham flere gange....telefonsvarer!

Så hvad gør jeg nu?


jvk
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Melder til politiet og så næste gang overføre du IKKE direkte til konto nummer det er ren idioti. Du kan ikke få dine penge tilbage når der er overført direkte til konto nummer.......

Hvad er mobil nr. på "sælger"?

Gul&Gratis bør osse underrettes om at der florere en svindler.

Jensviggo: Du har min sympati selv om du ikke kan bruge den til ret meget.

Jeg vil opfordre dig til at offentliggøre mobilnummeret på svindleren. Det er fuldt lovligt da det ikke er i strid med persondataloven, da et mobilnummer ikke er en person.

Kattelemmen er, når en person driver kriminel virksomhed i ly af et mobilnummer, har strafferetten prioritet i forhold til persondataloven - bare spørg politiet.

Det er mit håb nummeret derefter spredes blandt de ærlige, hvilket også er fuldt lovligt af samme grund. Igen - bare spørg politiet.

Det pisser mig virkelig af at du er havnet i denne situation, fordi jeg har mødt utallige ærlige og spændende mennesker som jeg har gjort gode handler og udvekslet erfaringer med. 

De har alle medvirket til opbygning af et netværk af ligesindede som jeg ikke kan forestille mig uden. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis