hvad er jeres pensionsopsparing som 50 årig

Alm..lønmodtager hvor meget er jeres opsparing, min er 1.200.000 er der nok.

Hvis jeg stopper nu med at arbejde og kan leve af hussalg til jeg er er 68.

Alm..lønmodtager hvor meget er jeres opsparing... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Natur skrev den 17-10-2019 19:54:16

Hej Koluda - jeg sender tusind gode tanker herfra til dig.. vi skal være glade for vores system.. men derfra sagt, vil jeg ønske at vi ikke bare deler pengene ud til nassere fra andre steder (og også internt) og forlanger, at folk giver den indsats til samfundet, som de burde magte.. (og så dertil sagt.. alle de - politikere - embedsfolk - m.m., der blot stikker penge i egen lomme og beriger sig med pension m.m. - dem vil jeg ønske skulle opleve almindelige menneskers vilkår !!)

 Takker

Og enig, pengene skal selvfølgelig ikke øses væk, og da slet ikke til politikere som sikkert aldrig har prøvet at arbejde for hyren, men bare lever godt af diverse bilag og pensionsordninger, som ingen steder hører hjemme.

Vi bruger flere penge på flygtninge og ulands bistand end vores pensionister, som er slidt sig ned ved at arbejde hele livet.
Superdejligt at høre - gode folk kan heldigvis ikke undværes..  og alt godt til dig herfra..
Desværre må jeg - som selvstændig fuldtidskørende sande, efter en "slidt-mig op-ryg-operation" (det vidste vi godt, og derfor sygemeldte vi mig ikke) at jeg end ikke må tage en telefon, og rådgive en kunde i perioden.. og som en mindre virksomhed, kan vi ikke hyre en medarbejder ind.. (som Koluda skriver - der er ikke folk, der spænder bredt - OG er til rådighed - (MED de kvalifikationer, der kræves bare et minimum af..)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis