Mit hfi relæ gik og jeg fandt hurtigt ud af det var min Vølund qm30 vamdvarmer.
Fandt hurtigt ud af hvis jeg tog jord fra virkede det igen. Men hvorfor....overgang ??
Tør ikke have en vandvarmer i badeværelset udrn jord......nogle gode råd , hbordan kan jeg fejlsøge.
Eller skal jeg bare købe en ny (2000)