Vølund vandvarmer jordfejl

Mit hfi relæ gik og jeg fandt hurtigt ud af det var min Vølund qm30 vamdvarmer.

Fandt hurtigt ud af hvis jeg tog jord fra virkede det igen. Men hvorfor....overgang ??

Tør ikke have en vandvarmer i badeværelset udrn jord......nogle gode råd , hbordan kan jeg fejlsøge.

Eller skal jeg bare købe en ny (2000)



5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan begynde med at tage varmelegemet ud og se om der er skader, som giver overgang. Hvis din vandvarmer er fra 2000 er den nok udskiftningsmoden. Der kommer sikkert fugt in i røret, hvor varmelegemet sidder.


fase

Har du nogensinde skiftet anoden? 


 

Aldrig. Ved ikke hvordan

Det er også lige meget, om du har skiftet anoden, når beholderen er 18 år. Sandsynligheden for at du skal se dig om efter en ny er meget stor. 


fase

Har bestilt en i dag 👍😎

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis