Byg en hønsehus om til anneks.

Hej. Jeg har sådan en hønsehus der står ubrugt hen og det er sku lidt synd, tror faktisk aldrig den har været brugt til andet en skrammel. Konen er vildt bange for høns, så det dur ikke rigtig med høns. Huset er 6.5x4m og derved omkring de 26m2. Den er ikke særlig høj indvendig. Omkring 190cm. Så det skal der rettes lidt på. Jeg vil lave en overdækket terrasse ved siden. Derfor stolperne. Jeg har en masse gamle mursten så dem vil jeg lave gulv ud af inde i anneks. Hvad med tag og vinduer. Hvilken tag skal jeg sætte på. Som det er nu eller sadeltag. Jeg har decra på huset. Skal det være klar plader på halvtaget eller nået helt andet

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tænker da taget skal laves med gennemsigtigt tagplader fx icopal. Der skal vel lys ned på terrassen? Blev du færdig med projektet i mellemtiden? :-)

Jonas, fysioterapeut
Halv taget er jeg faktisk færdig med, der kom klare plader på og vi har en bænke sæt til at stå under den. når solen bliver for skrap oppe på terrassen ved huset bruger vi faktisk den her ved hønsehuset ret ofte.
Jeg regner med jeg høj rejsning på den med loft til kip og tagpap tag

Tillykke med byggeriet. Jeg overvejer i øjeblikket at gå den anden vej - et bygge selv hønsehus. Måske det kan blive til et anneks en dag:)

Jonas, fysioterapeut
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis