Tilbygning - Overslag

Hej alle

Jeg har kig på et hus hvor der er en udestue med støbt fundament, som jeg gerne vil inddrage til huset, så det bliver et vinkelhus (Altså en tilbygning).

Jeg vil i den forbindelse gerne have forlænget fundamentet, så der skal støbes ekstra 7m2.

Jeg har kunne læse mig frem til at en tilbygning koster omkring 12-15.000DKK for et værelse/stue rum, og højere hvis det er badeværelse/køkken.


Jeg skal have lavet følgende:

Støbe ekstra 7m2
Muret 3 vægge
Opsat spær med tag på.

Resten kan jeg selv klare.


Vil jeg i den forbindelse med at jeg vil lave resten selv, kunne regne med billigere end 15.000 for et tilbud,  eller passer det stadig meget godt?


Mvh

Anders

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ved ikke hvor du finder de priser henne, er du sikker på du ikke har glemt et nul så det står 120.000kr. - 150.000kr. - det er mere realistisk end 15.000kr. :-)

Det er vel pr kvm.? Du skal have dokumentation til kommunen på, at gulvet i udestuen overholder nuværende lovgivning. Ellers er det op med det hele og isoleres dybere. Desuden skal du under alle omstændigheder have soklen op, hvor du vil udvide, da der skal isoleres hen over.


 

Min fejl, det er selvfølgelig 12.000-15.000 pr.kvm så 40m2 løber i mellem 360.000-420.000


Okay det er selvfølgelig en faktor der skal tages med

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis