Katten over i hækken

Hej
En sandfærdig historie 3 dage gammel
Vi bor i sønderjylland og har bla. nogle katte.
En morgen kørte vi til Århus og gjorde hold på en rasteplads ved Horsens
(Motorvejen.)
Da vi stod ud af bilen gik vores 12 årig gamle kat bag bilen og gik op ad en skrænt og ind i hækken og videre væk.
Det var ikke muligt at finde den, men der var en gård ca. 500 meter væk og vi satte vores lid til at det skulle den godt klare.Har altid klaret sig selv.

(NB: en kat der er vokset op og fodret indenfor kan ikke klare sig, sådanne katte har vi fundet et par stykker af, de ved ikke hvad det er at søge efter føde.)

Hvordan har katten dog kunne være op under bilen på en strækning af ca. 100 km og så var den at se til helt uskadt.

Har i oplevet noget lignende.--?? :o

NB: Jeg regner med at det går med denne dyreartikel, da katten jo løb over (i) hækken. :lol:

Med venlig hilsen

Søren
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Øhh har i fundet jeres kat igen?!?!? :shock: :shock:

Måske har den siddet på den bagesre kofanger under turen.. Eller mere sandsynligt gemt sig ved bagsædet og har sneget sig ud da i åbnede dørene til bilen...

/Niels
Hej Søren

Det lyder fantastisk, men man hører jo af og til utrolige fortællinger om vores husdyr.

Oplevede selv en gang på Bornholm, at vi parkerede inde i byen, tog vores gravhund i snor og gik vel i en time væk fra bilen, dels rundt i byen og derefter langt ud over det åbne landskab. Her slap vi ham løs, og pludseligt kunne vi ikke finde ham.

Vi var grådkvalt, for han var altid i snor når vi gik, og efter flere timers råben og søgen gik vi tilbage til den indre by.... hvor hunden sad ved bilen og ventede.

Godt nok er Bornholm ikke så stor, men for en gravhund må øen alligevel være enorm.

Mvh. JørgenE
Må man egentlig mishandle en kat???

Sniffer  
Han var altså en gravhund - og ville vende sig i graven hvis han hørte sig benævnt som en kat :wink:

Mvh. JørgenE
Altzå-JørgenE. Det var sgutte din hund jeg mente, men i almindelighed.. må man mishandle en kat?

Sniffer  
Annonce
gu må man da ej mishandle en kat !!!! hvad tænker du på? ikke alene er det moralsk forkert det er faktisk også ulovligt at påføre dyr unødig smerte og efter min mening er du en ....................(stærke skældsord) bare for at overveje muligheden!!!!

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Øhhh-pips..........skal man så hundehandle den? eller hvad? Man bliver da også altid MISforstået.

Sniffer  
:oops: hovsa så langt havde jeg slet ikke tænkt, pinligt....
Jeg bliver bare så arrig når der er nogen der er ond mod dyr....

godt ord igen.... smile

Marshmellows til folket
.......og en extra til mig :-)
Men hvordan gik det egentlig med katten?
Den har nok måttet tage en del opgør med de eksisterende hankatte.

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis